„Златната ябълка“ атакува Холивуд

Първото българско анимационно фентъзи  „Златната ябълка“ атакува Холивуд, пише в. „Телеграф“. Стремежът на създателите на лентата е да бъдат достигнати 1 000 000 гледания във видеоканалите, които да го превърнат в световно събитие.

Подкрепата на световната интернет аудитория ще даде основание на авторите да преговарят с големи анимационни компании и разпространители, за да инвестират в реализацията на целия проект. Вчера пък беше пуснат и първият официален трейлър на анимирания филм. Цел на кампанията е да  информира българите в страната и чужбина, че трейлърът на първия епизод от бъдещия сериал вече е в YouTube, да ги мотивира да го гледат и споделят с приятели.

„Анимацията не е жанр, а изразно средство. Чрез анимация могат да се пресъздадат трагични и комични сюжети, може да се прави дори качествена и вълнуваща документалистика“, сподели Димитър Петров – създател и арт директор на проекта.

Източник: novini.bg.