Двойно повече български фирми искат да развиват бизнес с Русия. Това показва изследване на Българската търговско-промишлена палата (БТПП), което цели да проучи намеренията на компаниите за разширяване на дейността им зад граница през тази година. Проучването е проведено по електронен път през периода 16-23 януари 2017 година.
Въпреки действащите санкции 40% от фирмите определят Русия като най-предпочитана за бизнес посещения, като през 2015 г. страната са избрали едва 20 на сто.
Другите държави извън Европа са Сърбия и Унгария – посочени от 22% от предприемачите.
За поредна година Германия се затвърждава като дестинацията, към която българският бизнес има най-голям интерес за икономически контакти. Нараства търсенето на контакти в САЩ, Китай и Индия, а намаляват намеренията за бизнес визити в Турция. Като най-предпочитана от африканските държави се очертава Египет.
Остави коментар