За увеличение на интереса към страната ни свидетелства и статистиката на запитванията на руснаците в общите и специализираните търсачки. Така например запитванията за пътувания към България, направени през януари т.г. в търсачката „Слетать.ру“, бележат увеличение със 180,4% в сравнение с декември 2016. Това е най-високият показател за месечно увеличение на обема от запитвания по страните, участващи в интернет статистиката на „Слетать.ру“. По данни на търсачката „Яндекс“ през месец януари 2017, България показва увеличение на запитванията на ползвателите на със 130,7% в сравнение с декември 2016 и влиза в Топ 3 страни с най-висока динамика на увеличение на запитванията при търсене на турове от страна на руските клиенти.
България се представя на изложението MITT 2017 в Русия с национален щанд от 356.5 кв.м. Освен Министерството на туризма на него присъстват 28 съизложители, сред които четири от морските ни общини – Варна, Приморско, Несебър и Созопол, и компании.
Водещият слоган за дестинацията през 2017 г. е „България – открий и сподели”. Основните акценти в представянето на страната ни са определени съгласно търсените продукти: културен туризъм, балнео-, СПА и уелнес. България се промотира като целогодишна туристическа дестинация с древна култура, богата на исторически и архитектурни паметници, минерални източници, красива и съхранена природа и вкусна храна, като основната цел е да бъдат привлечени по-голям брой руски туристи.
Остави коментар