Перлата на Южното Черноморие представи предимствата си като атрактивна туристическа дестинация. Щандът на Приморско привличаше с множество рекламни материали, представящи големите пясъчни плажове, красотите на Странджа планина, мистиката на Тракийското светилище Беглик таш и други уникални забележителности. Акценти в презентирането на морската община бяха каталог на руски език и рекламно – информационен диск на четири езика.
Посетителите на щанда бяха изненадани с жест, представящ една от българските традиции. Всеки, спрял там получи като дар красива мартеница.
Въпреки слабия интерес към България от страна на руските туроператори като цяло, индивидуални посетители се интересуваха от възможността да закупят почивка директно от български туроператори. Търсени се оказаха и бази за детски лагери.
Община Приморско установи контакти с фирми от Казахстан, Азербайджан, Беларус и със страни от Балканите – Македония, Сърбия , Румъния и Турция. За пореден път внимание към Приморско проявиха фирми от Египет, които се интересуваха от възможностите за конгресен туризъм.
MИТТ е най-големият форум за туризъм в Русия и е един от петте водещи в световен мащаб. Всяка година в него взимат участие над 3000 изложители от 198 страни./burgas.utre.bg
Остави коментар