Към момента Lada Vesta Sport е все още предсериен модел, но това скоро ще се промени. И поне на пръв поглед изглежда, че моделът може да се превърне в нещо, което руснаците да харесат и купуват.
Но част от причините за успеха в WTCC може да намери място в серийния модел, което е сериозна предпоставка за успех.
Слухът на този етап е, че под предния капак ще си остане възстарият 1,8-литров двигател, но „напомпан“ до 150 к.с. от сегашните 122. Предполага се, че скоростната кутия ще е взета назаем от Renault и това ще е трансмисията, която обикновено работи с двигателите 1.5 dCi или 1.6. Би следвало да е ок за двигателя, тъй като този 1,8-литров бензинов мотор няма да е повече от 220 Нм въртящ момент.

Lada Vesta Sport ще разчита на окачването, което е снижено с 45 мм, както и четири дискови спирачки, а не барабанни отзад, както е при Vesta.
Този предсериен модел е почерпил цветовата схема на състезателния автомобил Vesta.

Отзад се откроява прилика с Skoda Octavia RS, а именно спойлерът и черните акценти. Ауспухът и долната броня отправят препратки към предишното поколение Fiesta ST. Не може обаче да й се отрече, че линията на покрива, както и предницата, са доста атрактивни.
Остави коментар