Руският „Волк“ – конкурент на Koenigsegg и Pagani

Игор Ермилин, главният конструктор на руските супер-коли Marussia и съветник на президента на Руската автомобилна федерация, е разработил модел с работно название „Волк“ /Вълк/. В интервю за вестник „Известия“ той поясни, че вижда новата си рожба като съперник на продукцията на известната западна фирма за супер-коли Koenigsegg.

 Суперкарът „Волк“ ще се произвежда буквално в единични екземпляри.

f96a02a672fc041d747f72a4bd45a91b_orig a2739aa7dfb45b7c1059905b3b9a5b30_orig

Сегашният проект, който виждаме на изображенията не е окончателния вариант. По думите на Ермилин, дизайнът на суперкара вече е готов, като авторът го определя като кола за всеки ден, супер-бърза, но и много комфортна.

Ермилин предполага, че за превръщането на проекта му в реалност и метал ще са необходими много по-малко средства, отколкото навремето вложи шоуменът Николай Фоменка в проекта Маруся. Според Игор, този проект би могъл да върне инвестициите за около пет години и да стане печеливш. Но като за всяко ново начало са нужни инвеститори с търсенето на които в момента се занимава инженерът. При наличието на достатъчно средства превръщането на идеята в работещ прототип или концепт може да стане за половин година, твърди Ермилин.

„Това е кола от съвършено друго ниво. Докато Marussia В1 се правеше в стотина коли годишно, то този проект предполага още по-уникална и скъпа машина. Планираната цена за този суперкар е от един до два милиона евро. Това ще са единични бройки, които няма да надхвърлят две десетки годишно. Новата ми машина е изключително ръчна изработка, много съвършен, много бърз, много красив и много комфортен автомобил“, сподели Ермилин.

Докато разработката е в предварителен стадий, конструкторът не споделя дори и приблизителни характеристики на автомобила, но заявява, че по мощност и динамика няма да отстъпва на суперкарите на Koenigsegg и Pagani.

„Koenigsegg и Pagani са именно моделите от нишата в която се целим. Тя няма пряка връзка с бизнеса, там за собственика на машина от която и да е от двете марки работата е развлечение за душата, което пък от своя страна също може да носи приход. Това не са доходите на голям автомобилен производител, събиращ милиони долари като печалба от голям брой произведени коли. Нашият случай е единични коли, които създаваме с душа“, пояснява Ермилин.

Източник: auto-press.net